poniedziałek, 10 lutego 2014

EPILOG

3 MIESIĄCE PÓŹNIEJ.
Już dawno wróciliśmy z wakacji. Odkąd przyjechaliśmy chłopcy całe dnie spędzali na próbach. Wychodzili o godzinie 6, a wracali o 22. Także prawie w ogóle ich nie widywałyśmy. Aktualnie chłopcy są już ponad 2miesiące w trasie. Justin wrócił do siebie do domu, bo od momentu, który wydarzył się w tym barze za często się do siebie nie odzywaliśmy, chyba że trzeba było. W ciągu tych 3miesięcy dużo się wydarzyło. Van ma już 3latka. Jess i Louis są razem ( nareszcie ). Liam wrócił do swojej byłej, Danielle, jest bardzo ładna i miła. Zayn zaręczył się z Perrie, a Harry mi się oświadczył. Nasz ślub planujemy zrobić razem z Zerrie, tydzień po tym jak wrócą z trasy. Nie powiedziałam wam jeszcze o Niallu. Nasz kochany blondasek znalazł sobie dziewczynę. Jest modelką nazywa się Barbara Palivin. Pasują do siebie. Mam nadzieję, że moje tak i jak moich przyjaciół życie się ułoży i będziemy zyć długo i szczęśliwie, a z wami się żegnam. TRZYMAJCIE KCIUKI!!!

________________________________________________________
No to tak jak mówiłam to juz jest koniec. Szkoda jest mi kończyć tego bloga ponieważ bardzo lubiłam go pisać. Kończę go pewnie dlatego bo nie ma komentarzy, że ktokolwiek to czyta, a dla mnie bezsensu jest pisać to dla siebie. Pozdrawiam NATALIA <333

2 komentarze:

  1. Szkoda że już skończyłaś :( :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wielka szkoda :* :_) Blog naprawdę meega :D Zapraszam również do siebie:
    http://ilostcontrolofmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń